HTML

Friss topikok

Autós képek

Ami szar, az szar


2011.03.02. 09:08

  Hosszú idők után végre egy autós szakújságíró pontosan azt tette, amit jó ideje hiányoltam a magyar autós szakújságírásból: őszintén elmondja véleményét arról, hogy közel tízmillió Forintot nem ér egy Suzuki középkategóriás autó, amikor ugyanezért az árért Alfa Romeot, Mercedest, BMW-t vagy Lexust, Volvót is kapni.

Nem is értem a Suzuki magyarországi hálózatát: ha ezt a ritka modellt azért hozták be, hogy legyen mivel villantani, hogy a fenébe akarják eladhatatlan áron elsózni azt a pár darabot, amit két kézzel mutogathatnának, lám ezek a tulajok nem estek a fejükre, amikor előélet nélküli drága középkategóriásnak egy Suzukit választottak?

Némi sértődöttséget érzek Winkler Róbert írásában, de azt is kell látni, hogy ez a szurkálódás sem alaptalan: hosszú évek óta a Magyar Suzuki valahogy nem veszi őt, őket figyelembe, talán tartanak az őszinte kritikától, talán még nem gyógyult be az a seb, amit a szintén eladhatatlan árú Suzuki Escalade után hagyott maga után emlékül a szerző - nem tudom.

én meg megírtam, hogy szar, ahogy szar is.

 

Egyszerűen zseniális az írás, élvezet olvasni, ahogy minden oldalról, megcáfolhatatlan érvek sokaságával, flegma magabiztossággal ágyúzza a japán verebet! Így kell ezt kérem! Jelentem, le vagyok nyűgözve. Porig rombolja azt a nem létező erős bástyát, amit maga a Suzuki szeretett volna felhúzni egy odab szós kocsi bemutatásával.

 

Valaki, aki úgy érzi, szorult bele némi humor, az kérem mindenképp olvassa el Winkler úr írását, mert dőlni fog a nevetéstől!

 

Valamikor, régen, pont ezért szerettük meg Winklert és Karottát. Szeretnék még sok hasonló írást olvasni! Persze, nem arra értettem, hogy több legyen a túlárazott autó.

 


Szólj hozzá!

Címkék: winkler suzuki őszinte kizashi túlárazott

A bejegyzés trackback címe:

https://automeo.blog.hu/api/trackback/id/tr722703398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása