HTML

Friss topikok

Autós képek

Franciaország felől Passát szél fúj


2010.09.16. 08:59

El sem hiszem.

   Olvasom a TC hírben, hogy mennyire nagyon állat, roppant igényes, szép, precízen összesszerelt autó lett a Peugeot Passat 508. Amiben még az Ájdrájv is biztos legalább annyira 'jó', mint a németekében. Illetve, feltételezhetőleg sokkal jobb. Ahogy az TC-seknél francia (román) autóknál a dícséretosztásnál dívik. Ennyi szirupos ömlengés után megpillantottam a szemfüles újságíró által csatolt képet, és majdnem sírtam az elkeseredettségtől. Ezek a franciák ennyire egyszerűek? Így akarják, filléres módon becsapni az embereket?

Azt megszoktuk, hogy az újságíróknak tesztre adott kocsikban gyárilag felhúzzák a motort, jobb fékbetéteket tesznek bele, vagy ha kell, sportosabb rugóstagokat. De hogy hevederrel ültessenek meg egy autót, az még viccnek is rossz. Egyszerűen siralmas.

 

Français de la Mode

Az ott a rugónál, az a heveder, amivel lejjebb húzták az autót, felerősítve a gravitációs erő hatását

Más kérdés, hogy a ratyi megoldás ellenére is még kamuterepjárónyi rés maradt a kerékívnél



Remélhetőleg nem adtak ötletet kicsiny hazánk pénztelen sztrítrészereinek az ültetéshez, mert ez a gall lazaság roppant balesetveszélyes


Majdnem elfelejtettem: ez de ciki!







 


4 komment

Címkék: peugeot totalcar ciki ültetés passat gányolás heveder

A bejegyzés trackback címe:

https://automeo.blog.hu/api/trackback/id/tr132299744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dextercapo 2010.09.18. 16:06:16

en nem vagyok akkora rajongoja a tekerogomboknak .
ez egy gepezet , amit uzemeltetni kell es minnel tobbet szurok el a muszerfal bamulasaval , annak a kitalalasaval hogy melyik menuben vagyok es hova keszulok , annal valoszinubb hogy elmulasztom a gyalogos meglepett pillantasat amikor szetfroccsen a szelvedon .
a top gear test tetszett : amikor megprobalta a klimat uzemeltetni , de a gps atlepett egy masik menube , mert ugyesen azonos kepernyon van , azonos kezeloszervekkel es eleg gond ez alapban is , de ha valaminek epp mondanivaloja van , akkor atveheti a fokuszt es onnantol azt nyomkodod .

joeramirez · http://automeo.blog.hu/ 2010.09.21. 10:48:34

@dextercapo: Igen, szerintem is ezek a menüvezérelt dolgok túl sok figyelmet igényelnek működtetés közben

Régi gombos megoldásnál az ember 'betanulta' a helyét, és oda pillantás nélkül is egyszerűen aktiválta vele a hozzá rendelt funkciót

Persze érthető a fejlődés, tíz-húsz mechanikus gomb legyártása sokkal többe kerül, mint egy db egéré
Senki ne higgye, hogy a gyártók miattunk, uram bocsá' nekünk tervezik ezt az újdonságot. A befektetőiknek, költség csökkentés gyanánt, felmutatandó.

Ciri 2010.09.26. 08:13:54

@joeramirez:

"Senki ne higgye, hogy a gyártók miattunk, uram bocsá' nekünk tervezik ezt az újdonságot. A befektetőiknek, költség csökkentés gyanánt, felmutatandó."

Idióta.

dextercapo 2010.09.28. 19:10:42

ciri : ez am az erv .
van a kozvetlen latokoromben egy francia csoda .
a multkori visszahivasa azert volt , mert a canbusz programja neha random eloltotta a vilagitast menet kozben - ez elegge balesetveszelyes .
miota frissitettek , azota random meggyujtja . ha leallitottam az autot , akkor utana meg percekig rendszertelenul meggyujtogatja , villogtatja .
ez egy vilagitaskapcsoloval nem esik meg .
mellesleg ha nem canbuszos lenne ez a szutyok , akkor elernem hogy ha megy az auto , akkor vilagitson - ha leveszem a gyujtast , elaludjon - ahogy azt a kispolak ota a legtobb auto tudja is - de itt nem tudom megcsinalni , mert buszrendszeru . ezert a gyarto - a fektelen nagy fejlodesben - vilagitasra figyelmezteto sipot szerelt be - ez a legokosabb amit ki tudtak talalni ?