HTML

Friss topikok

Autós képek

Kéthengeresnek áll a Világ!


2011.05.20. 09:56

 

   Az olaszoké lett az Év motorja díj. A FIAT kéthengeres TwinAir motorja négy kategóriában is nyerni tudott: Legjobb új motor, Legjobb motor <1L, Legjobb "zöld" motor és természetesen az Év motorja abszolút győztese. 2011-ben a FIAT mellett a Ferrari a Legjobb sportmotor és a 4L feletti motorok kategóriájában tudott nyerni.

 

Nem kezdtem felkiáltójellel, mert számomra nem volt váratlan a díj megfelelő helyre kerülése. Nincs mindenki ezzel így, a totalcar-on például ezt a hírt így vezették fel:

Az olaszoké az Év motorja díj (..) nem is nagyon találkoztunk olasz motorokkal az Év Motorja díjazottak között, pedig a Fiat Powertrain és a Ferrari mérnökei sem ma kezdték a szakmát.

 

Érdekes, mert ha emlékeim nem csalnak - és általában nem szoktak -, rémlik, hogy a tavalyi, 2010-es Év motorja díjátadáson szintén a FIAT konszern 1.4 MultiAir motorja lett az Év új motorja díj győztese!

Tovább haladva az Év motorja díjazottak között, a 2005-ös esztendőben találkozunk FIAT motorral, az 1.25 JTD diesel motorjuk kapta az 1L-1.4L kategória győzelméért járó elismerést. 2000-ben a Ferrari vitte Olaszországba az 550 V12-es motorjával a 4L feletti kategória győzelmet, de az ugyanabban az évben történt, hogy az Alfa Romeo mérnökei által megépített, csodálatos Arese-i V6 nyert a 2L-2.5L kategóriában

 

A FIAT, Ferrari és Alfa Romeo mérnökei valóban nem ma kezdték a szakmát, nem úgy, mint a totalcar-os  Hírszerkesztő.

 


1 komment

Címkék: motor év legjobb motorja kéthengeres twinair multiair

A bejegyzés trackback címe:

https://automeo.blog.hu/api/trackback/id/tr582918716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kellemes alapjárat 2011.05.31. 13:24:49

"A FIAT, Ferrari és Alfa Romeo mérnökei valóban nem ma kezdték a szakmát, nem úgy, mint a totalcar-os Hírszerkesztő."
Kimaradt, hogy németpárti :-)))