HTML

Friss topikok

Autós képek

A TC Hírszerkesztő nagyon tud, ismét


2012.10.10. 10:35

newfordfocus-st-01_1349858064.jpg_700x394

Olvasom épp (2012.10.10), hogy Ma már a Ford is csal a motorhanggal, amikor az új ST-nél egy rezonátor csövet a motortérből az utastérbe fognak bevezetni, ezzel felerősítve a motorhangot, mert ez jó és okos dolog, ezt a Porsche, a Peugeot és a Toyota is használja már.

Meg persze a Ford, évek óta.
Csak erről eddig nem tudott a Hírszerkesztő. Pedig már az MK II-es  Focus ST-ben is alkalmazták.

 


Nézzük csak, mit találtam, mert nekem Google a barátom, és persze jól emlékeztem, hogy ez nem egy újdonság:

2011.01.13. Sportkocsihang az új Ford Focusban  A vezess.hu tehát 1 év, 9 hónappal korábban megírta, hogy "A motort kiegészítették egy kicsi, de hatékony berendezéssel, egy tulajdonképpeni hangládával, amely összegyűjti a szívórendszerből érkező kellemes motorfrekvenciákat és az utastérbe továbbítja azokat, így a bent ülők kellemes, sportos motorhangot hallanak."

2006.01.24 Ford Focus ST teszt Az a5.hu 6 éve írta azt, hogy "A motor legnagyobb vonzereje a hangja, a tervezők direkt a motorhang bevezetésére egy Composer nevü rendszert alkalmaztak, amely lényegében egy hangolt cső arra a célra, hogy nagy fordulaton bevezesse a motorhangot az utastérbe"

2005.12.13 Ford Focus ST: Féken tartott őrület Az Autó-Motor úgy 7 éve már megírta, hogy "A beltér hangellátását egy Composer nevű rendszerrel biztosították, ez valójában egy akusztikus cső, ami a motorhangot bevezeti a masszív kasztni által leszigetelt"


Van az a mondás, hogy egy csecsemőnek minden poén új.



Szólj hozzá!

Címkék: tudatlanság cső motorhang rezonátor Ford Focus TC Hírszerkesztő

A bejegyzés trackback címe:

https://automeo.blog.hu/api/trackback/id/tr454785129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.