Automeo - Utolsó kommentek
blfr4@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://automeo.blog.hu/2011/07/15/ferrari_458_italia_valtoja_a_blikk_szerint/full_commentlist/1#c23743721
Válasz erre: Ferrari 458 Italia váltója a Blikk szerint
2014-07-08T12:48:25+02:00
2014-07-08T12:48:25+02:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
Összefoglalva:<br />
<a rel="nofollow" href="http://automeo.blog.hu/2014/07/08/ferrari_komplexust_lehet_gyalazni">automeo.blog.hu/2014/07/08/ferrari_komplexust_lehet_gyalazni</a>
https://automeo.blog.hu/2011/07/15/ferrari_458_italia_valtoja_a_blikk_szerint/full_commentlist/1#c23743373
Válasz erre: Ferrari 458 Italia váltója a Blikk szerint
2014-07-08T12:22:55+02:00
2014-07-08T12:22:55+02:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
Nincs még vége! Most már egy külön posztot is megér:<br />
"Már dolgoznak a Ferrari-gyalázó Porschén"<br />
<a rel="nofollow" href="http://totalcar.hu/magazin/hirek/2014/07/07/mar_dolgoznak_a_ferrari-gyalazo_porschen/">totalcar.hu/magazin/hirek/2014/07/07/mar_dolgoznak_a_ferrari-gyalazo_porschen/</a><br />
<br />
Értitek, minden mérce a Ferrari, s annak "gyalázása"! Az egész világon mindenkit ez érdekel - vagy csak a névtelen hírszerkesztőt? :P
https://automeo.blog.hu/2011/07/15/ferrari_458_italia_valtoja_a_blikk_szerint/full_commentlist/1#c23730365
Válasz erre: Ferrari 458 Italia váltója a Blikk szerint
2014-07-07T10:53:52+02:00
2014-07-07T10:53:52+02:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
Az egyik ho9zzászólás velősen fogalmaz, de igaza van:<br />
<br />
"Nem értem, hogy ez miért érdemel külön cikket a TC-n, tele van a Youtube hasonló ordenáré retek szarokkal."<br />
<br />
:DDDDDDDddd
https://automeo.blog.hu/2011/07/15/ferrari_458_italia_valtoja_a_blikk_szerint/full_commentlist/1#c23730343
Válasz erre: Ferrari 458 Italia váltója a Blikk szerint
2014-07-07T10:51:42+02:00
2014-07-07T10:51:42+02:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
Már épp elfelejtettük volna a komplexusost, de erre megint folytatja azzal, hogy <br />
"Ferrarit aláz az öreg Kadett"<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://totalcar.hu/magazin/bologatokutya/2014/07/06/ferrarit_alaz_az_oreg_kadett/">totalcar.hu/magazin/bologatokutya/2014/07/06/ferrarit_alaz_az_oreg_kadett/</a><br />
<br />
Ismét előkerült kedvence, az alázás. Freud micsoda tanulmányt írhatna a tagból :D
https://automeo.blog.hu/2013/05/14/ko_bye/full_commentlist/1#c22809180
Válasz erre: Kő bye!
2014-05-07T00:50:58+02:00
2014-05-07T00:50:58+02:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
<a href="http://automeo.blog.hu/2013/05/14/ko_bye?fullcommentlist=1#c22806772" class="reply_nick_572481" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22806772 );">@kőbájker</a>: Le style, c'est l'homme.<br />
Adieu!
https://automeo.blog.hu/2013/05/14/ko_bye/full_commentlist/1#c22806772
Válasz erre: Kő bye!
2014-05-06T18:25:29+02:00
2014-05-06T18:25:29+02:00
kőbájker
http://blog.hu/user/572481
Szevasz fogyatékos.<br />
<br />
1. 4 jó ALUfelni és 4 gumi az egy kiló, nagyon jó esetben és akkor még nem új. Kiló=százezer, a gyengébbek kedvéért. Nem, nem kell hanyagolni a szlenget.<br />
<br />
2. Nem kellett cserélni semmit, elmúlt a rendszeres használattól, a lényeg, hogy te okos vagy, kis fasz.<br />
<br />
3. Irónia volt a 12 másodperc, fogyatékos. Vagy vicc, vagy bármi, amit nem fogsz fel, mert buta vagy.<br />
<br />
4. Gondolom sok autód volt, és gondolom sokszor találkoztál azzal a jelenséggel, hogy 15 éves korban elromlik az ABS és gazdaságilag javíthatatlan. Ezért örülök, ha nincs ABS, mert nincs kedvem egy öreg autóra vagyonokat költeni, agyhalott.<br />
<br />
5. Örülj kispöcs, legalább öten elolvasták a szaros blogodat.<br />
<br />
6. Na Sipos, most röhögj! Hogy találtad meg ezt a szerencsétlent?
https://automeo.blog.hu/2013/06/05/gyari_takolastol_sem_mentes/full_commentlist/1#c20217559
Válasz erre: Gyári tákolástól sem mentes
2013-07-16T10:52:38+02:00
2013-07-16T10:52:38+02:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
Szeretném felhívni a figyelmet Winkler Róbert írására!<br />
EZ AZ! (gyk: Yesss!) VISSZATÉRT A RÉGI VÁGÁSÚ TOTALCAR!<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://totalcar.hu/tesztek/2013/07/15/toyota_auris/">totalcar.hu/tesztek/2013/07/15/toyota_auris/</a><br />
<br />
Így kell ezt kérem! Winkler Úr(de hülyén hangzik, még olvasva is) megmutatja, hogy mi is az, amiért fanatikusan lehet(ett) lelkesedni! ;-) <br />
<br />
Gratulálok! Ön még mindig jó!
https://automeo.blog.hu/2013/05/14/ko_bye/full_commentlist/1#c19960795
Válasz erre: Kő bye!
2013-06-05T10:50:16+02:00
2013-06-05T10:50:16+02:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
ABS-es autókon is van fékerő-elosztó, anélkül nem is kerülhetnének forgalomba. <br />
<br />
ABS ha száraz időben is érezhetően dolgozik, ott valami gáz van a fékrendszerrel! Nedves úton pedig egyértelmű az előnye! Hátránya havas úton jelentkezik, ahol a feltorlódó hómennyiség hóekeként torlódva, gyorsabban állítja meg az autót, igaz.<br />
<br />
WagonR+ biztosan nem áll meg 40 méteren, faternak olyan van :D
https://automeo.blog.hu/2013/05/14/ko_bye/full_commentlist/1#c19775416
Válasz erre: Kő bye!
2013-05-15T18:59:54+02:00
2013-05-15T18:59:54+02:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
most lehet hogy nem leszek nepszeru , de igen . abs nelkul jobban meg lehet allni es ezt joparszor sikerult bizonyitanom mar magamnak is . <br />
szaraz aszfalton az abs nagyon jo , de aki ott bajba kerul , az inkabb az elejen szelektalodjon ki . <br />
abs-es autokon szinte nincs vagy egyaltalan nincs fekeroszabalyzo , mert ezt a funkciot az abs elvben atveszi . igy rosszabbul fekezheto , de az abs az isten . <br />
na nezzunk egy egyszeru peldat , suzuki wagoner + finom , nyalkas aszfalt satufek hatvanrol gyujtassal es anelkul . gyujtassal 65m fekut , gyujtas nelkul 40 . ertem hogy kozben manoverezni is tudok , de ha meg kellett volna allnom a ketsavos uton egy autosor mogott , akkor hova manoverezzek ki tovabbi tizenot metert ? nagyon sokan vagyunk ugy hogy utaljuk az abs-t es okkal .
https://automeo.blog.hu/2013/05/03/hatmillios_forintos_rozsda/full_commentlist/1#c19764369
Válasz erre: Hatmillió Forintos rozsda
2013-05-14T09:30:58+02:00
2013-05-14T09:30:58+02:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
:)
https://automeo.blog.hu/2013/05/03/hatmillios_forintos_rozsda/full_commentlist/1#c19697113
Válasz erre: Hatmillió Forintos rozsda
2013-05-04T15:37:19+02:00
2013-05-04T15:37:19+02:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
0-rol bontora gyorsul harom ev alatt :)
https://automeo.blog.hu/2013/04/03/picasso_a_cherokee/full_commentlist/1#c19692608
Válasz erre: Picasso, a Cherokee
2013-05-03T18:09:43+02:00
2013-05-03T18:09:43+02:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
<a rel="nofollow" href="http://www.elelmiszer.hu/cikk/ujratoltheto_hibrid_autot_allitott_ki_a_volvo">www.elelmiszer.hu/cikk/ujratoltheto_hibrid_autot_allitott_ki_a_volvo</a><br />
ez a cikk csodas - ajanlom figyelmedbe :)<br />
oke , hogy a plug-in hibridet nem sikerult a cimben jol megfogalmazni , de ez egy dizel-benzin-turbo-elektromos hibrid lett , amit mar nem kell eldobni ha lemerult , vagy kifogyott belole a benzin , gazolaj - mert ujratoltheto . ez am a zold attores . <br />
az mar tenyleg csak hab a tortan hogy talan nem 5 litert evo 300 loeros autokat kene az utcara tenni , hanem 1 litert evo 60lovasokat . a fogyasztasi adatok megadasa is kisse otletszeru :)
https://automeo.blog.hu/2013/04/03/picasso_a_cherokee/full_commentlist/1#c19687660
Válasz erre: Picasso, a Cherokee
2013-05-03T09:57:13+02:00
2013-05-03T09:57:13+02:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
Jól mondod! A designer-ek határára értek a lehetőségeiknek. A technológia még nincs kész, hogy csak LED-eket alkalmazzanak, és ehhez mérten lapos fényszórókkal rajzolják az autók elejét, viszont már használniuk kell a LED-eket a kötelező nappali fény miatt.
https://automeo.blog.hu/2013/04/03/picasso_a_cherokee/full_commentlist/1#c19573561
Válasz erre: Picasso, a Cherokee
2013-04-21T23:22:46+02:00
2013-04-21T23:22:46+02:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
nehez . nem tudtak meg feldolgozni a ledes technika es a nappali fenyek problemajat . igaz hogy ez az usaban vagy talan kanadaban mar evtizedes multra tekint vissza , megsem egyszeru a foncsort es a szemeket jol kitalalni . egyertelmu hogy ez a gond , mert pl az alfa szemeivel is rahozta a fraszt a gyarto par nezelodore :<br />
<a rel="nofollow" href="http://s14.postimage.org/53d1breb5/01_2013_alfa_romeo_4c_geneva.jpg">s14.postimage.org/53d1breb5/01_2013_alfa_romeo_4c_geneva.jpg</a><br />
nehez ugy . talan meg par ev es letisztult lesz , nem a designer maszturbalas eszkoze :<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.youtube.com/watch?v=se9XwP5k-qw">www.youtube.com/watch?v=se9XwP5k-qw</a>
https://automeo.blog.hu/2011/07/15/ferrari_458_italia_valtoja_a_blikk_szerint/full_commentlist/1#c19468310
Válasz erre: Ferrari 458 Italia váltója a Blikk szerint
2013-04-06T12:57:07+02:00
2013-04-06T12:57:07+02:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
mintha a hirszerkeszto "hirtakolo" bemutatkozott volna valamelyik egesterben . <br />
az elozoben vagy az azelottiben .
https://automeo.blog.hu/2011/07/15/ferrari_458_italia_valtoja_a_blikk_szerint/full_commentlist/1#c19402902
Válasz erre: Ferrari 458 Italia váltója a Blikk szerint
2013-03-29T15:15:02+01:00
2013-03-29T15:15:02+01:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
2013-ban még tart a komplexus.<br />
"Új Ferrari-verő Porsche" címmel újabb cikk.<br />
<a rel="nofollow" href="http://totalcar.hu/magazin/hirek/2013/03/29/uj_ferrari-vero_porsche/">totalcar.hu/magazin/hirek/2013/03/29/uj_ferrari-vero_porsche/</a>
https://automeo.blog.hu/2012/09/02/az_uj_nissan_almera_sedan/full_commentlist/1#c18970955
Válasz erre: Az új Nissan Almera sedan
2013-02-04T20:44:29+01:00
2013-02-04T20:44:29+01:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
<a href="http://automeo.blog.hu/2012/09/02/az_uj_nissan_almera_sedan?fullcommentlist=1#c18648081" class="reply_nick_707279" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18648081 );">@junkers 390</a>: Számodra nem jött át az irónia, az élcelődés?
https://automeo.blog.hu/2012/09/02/az_uj_nissan_almera_sedan/full_commentlist/1#c18648172
Válasz erre: Az új Nissan Almera sedan
2012-12-28T12:01:17+01:00
2012-12-28T12:01:17+01:00
junkers 390
http://blog.hu/user/707279
Azonban meg kell említenem, nem a klasszikus ötajtós<br />
járgányokkal van bajom, mint Pl. Skoda Octavia, opel<br />
astra, miegymás. Ám szerintem a sedan gépek is jól<br />
pakolhatók- nagy többségük amennyiben az ember nem <br />
festő, vagy nem vesz magának minden 3.nap hűtőt, tv-t<br />
stb... Viszont ha valakinek ilyen jól megy az megteheti, hogy négyajtós kocsit vesz, s fizet a fuvarosnak. Igen is kényelmesen pakolható a három-<br />
dobozos autó is, csak esetleg vannak méretesebb szállí-<br />
tani valók, s ott egy picit forgatni kell, na most, hogy fog beférni. <br />
Szerintem aki annyit, meg akkora tételeket szállít<br />
folyton az vegyen furgont, kis teherkocsit, bánom is <br />
én. Aki akármelyik kommentemmel nem tud, (akar)<br />
azonosulni, írjon. Üdv.
https://automeo.blog.hu/2012/09/02/az_uj_nissan_almera_sedan/full_commentlist/1#c18648081
Válasz erre: Az új Nissan Almera sedan
2012-12-28T11:48:28+01:00
2012-12-28T11:48:28+01:00
junkers 390
http://blog.hu/user/707279
Mód felett egyetértek. Szerintem exkluzív impozáns <br />
autó. Nem értem miért csak az Oroszoknál került for-<br />
galmazásba. Európában állandó jelleggel ezeket a csapott hátú, szűk, rövid+keskeny agyon gömbölyített,<br />
űrjárműveket sajtolják, erőszakolják az emberekre. A<br />
kocsireklámok 80%-a is mind idióta crossover, szabad-<br />
időkocsi, meg ezekkel az agyon designelt törpeautókkal<br />
vannak tele. Sokkalta több ilyen kis teljesítményű, de<br />
tágas négyajtós sedan négykerekűt kéne az Eu-ban is<br />
piacra dobni. A bolygó kocsibirtokló emberei közül<br />
nyugott szívvel taksálhatom a 75-80%-ára, akik sedan kivitelű kocsit tulajdonolnak. <br />
Meglehetősen nem az ő ízlésük van kicsorbulva, s <br />
akkor az a retorika is bicsaklott, miszerint idézek<br />
1-2 ökröt-"lőrésen parkolnak, nem pakolható" stb...<br />
Ezen képek akkor igen csak hamisak. Az ilyen kis szar mikroautók még életveszélyesek is, ugyan is<br />
semmi gyűrődőzóna nem védi a bent ülőket.
https://automeo.blog.hu/2012/08/21/omg_tc/full_commentlist/1#c17698446
Válasz erre: OMG TC
2012-09-02T22:30:25+02:00
2012-09-02T22:30:25+02:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
nem . nem lenne konzervnyito . ez sokkal konnyebb mint megoldani hogy harminc centin lelassulva ne szakadjon szet az ember . ha nem lehet , akkor hosszabb ut kell- a lepattano auto nem nyeli el az osszes energiat - igy nem kell megbirkozzon vele.
https://automeo.blog.hu/2012/08/21/omg_tc/full_commentlist/1#c17673723
Válasz erre: OMG TC
2012-08-31T10:06:46+02:00
2012-08-31T10:06:46+02:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
Érdekes elgondolás! De vajon nem működne konzervnyitóként egy másik autóval való ütközéskor? Az biztos, hogy a tűzoltóknak nem lenne szükség erővágóra. :)
https://automeo.blog.hu/2012/08/21/omg_tc/full_commentlist/1#c17600293
Válasz erre: OMG TC
2012-08-22T14:48:56+02:00
2012-08-22T14:48:56+02:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
es eljutottunk oda amit evek ota mondogatok : a smart torestesztjen nem javitana ha beepitenenk egy V alaku eket az elejere , de igy az utkozeskor nem megallna - hanem lecsuszna az utkozesi feluletrol - igy a lassulas utja lenyegesen hosszabb lehetne - ahogy pl az ariel atom csinalna .
https://automeo.blog.hu/2010/04/16/xenon_magassagallitovel_mosoval_tenyleg/full_commentlist/1#c16424831
Válasz erre: Xenon magasságállítóval, lámpamosóval - TÉNYLEG ??
2012-04-19T15:35:07+02:00
2012-04-19T15:35:07+02:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
<a href="http://automeo.blog.hu/2010/04/16/xenon_magassagallitovel_mosoval_tenyleg?fullcommentlist=1#c16407132" class="reply_nick_722903" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16407132 );">@hzoli77</a>: Nincs ebben semmi meglepő. Bürokraták országa vagyunk! Sajnos.<br />
<br />
Nálunk bármi, ami szerintük nem oda való, átépítésnek minősül - szerintük. <br />
Azért vicces a magyar hatóság, mert amikor egy náluk sokkal precízebb TÜV minősítéssel rendelkező úszónyerges féket sem engednek felszerelni, ami nagyságrendekkel javítja a fékezési képességet, s talán épp egy ilyen "átépítés" mentene meg egy, az úttestre labdája után szaladó kis embert, de nem, mert csak ragaszkodni kell a begyepesedett, korát múlt szabályokhoz.<br />
<br />
Ebben az országban, ahol utólag kiderült, hogy nem is kellene folyamatosan karikákat kitenni a tv képernyőre, ahelyett, hogy módosítottak volna a törvény szövegén, inkább behoztak egy újabb kategóriát.<br />
<br />
Itt beismerni a hibázást, szinte elvárhatatlan luxus.<br />
Inkább eltűrik, hogy a 4-5 éves Peugeot-okon, Opeleken mattá sárgult poliészter mögül alig pislákoló izzó világítson.
https://automeo.blog.hu/2010/04/16/xenon_magassagallitovel_mosoval_tenyleg/full_commentlist/1#c16407132
Válasz erre: Xenon magasságállítóval, lámpamosóval - TÉNYLEG ??
2012-04-18T06:45:22+02:00
2012-04-18T06:45:22+02:00
hzoli77
http://blog.hu/user/722903
Látom az utolsó hozzászólás jó másfél éve volt, de én a nem belenyugvó típusok közé tartozom.<br />
Személy szerint én odáig jutottam 2012-re, hogy birtokomba kerültek olyan után gyártott automata magasságállító készülékek, amelyek rendelkeznek TÜV minősítéssel is. <br />
Az érdekessége az a történetnek, hogy hiába van nekem ilyen-olyan kütyüm (projektoros lámpa, mosó), a műszaki vizsgáztatásnál nem fogadják el. Az ok, nagyon egyszerű, "ebben a kocsiban soha nem volt gyári xenon...". A további érdekesség az, hogy a vizsgáztató szerint ha lett is volna abban a típusban mint a kocsim és én azt át szereltem volna, ők elvileg látják alváz ... számokból hogy nem volt benne, akkor nem megy át megint csak a vizsgán. Érdekes!
https://automeo.blog.hu/2011/07/15/ferrari_458_italia_valtoja_a_blikk_szerint/full_commentlist/1#c16244490
Válasz erre: Ferrari 458 Italia váltója a Blikk szerint
2012-03-31T12:43:04+02:00
2012-03-31T12:43:04+02:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
:) nem kezelni kell , csak felemelni es megszemlelni kozelrol - mint egy kulonlegesen csuf bogarfajtat , amit csak a mamaja es egy , a nevet ado elborult agyu tudos lat szepnek :)
https://automeo.blog.hu/2012/03/25/mezei_milliokert/full_commentlist/1#c16230009
Válasz erre: Mezei milliókért
2012-03-29T22:42:55+02:00
2012-03-29T22:42:55+02:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
ebbe nem nagyon lehet belekotni . tenyleg nem sok ertelme van - de tudtommal ezevben valami alku eredmenyekent kaptuk a lehetoseget hogy kozvetithetnek . <br />
olyan ez mint egy ajandek elefant . odaajandekozza az ember valakinek - mire az belepusztul az etetesebe es kiszolgalasaba .
https://automeo.blog.hu/2012/03/22/joo_vagy_nagyon/full_commentlist/1#c16180515
Válasz erre: Joóó vagy, nagyon!
2012-03-25T10:43:52+02:00
2012-03-25T10:43:52+02:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
A kocka nem jó példa, mert ahogy gondolod, merőleges a menetirányra az oldalfal szöge. De valószínű hallottál szárnyállásról, nem véletlen.<br />
<br />
Légellenállás nélküli szárnyállás nem létezik (a DRS esetén közelebb van a nullához). Így ok-okozati összefüggés van a kettő között, ha nem lett volna eddig is egyértelmű.
https://automeo.blog.hu/2011/07/15/ferrari_458_italia_valtoja_a_blikk_szerint/full_commentlist/1#c16155431
Válasz erre: Ferrari 458 Italia váltója a Blikk szerint
2012-03-22T08:57:02+01:00
2012-03-22T08:57:02+01:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
Beteg ez az ember. Még mindig folytatja!<br />
"Eladó a Ferrari-gyilkos Volvo"<br />
<a rel="nofollow" href="http://totalcar.hu/magazin/hirek/2012/03/21/elado_a_ferrari-gyilkos_volvo/">totalcar.hu/magazin/hirek/2012/03/21/elado_a_ferrari-gyilkos_volvo/</a><br />
<br />
Ez már tényleg komplexus.
https://automeo.blog.hu/2011/09/28/privat_garazs_didier_auriol/full_commentlist/1#c14579364
Válasz erre: Privát garázs - Didier Auriol
2011-09-29T23:48:17+02:00
2011-09-29T23:48:17+02:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
bocsi , szeretnek veled kapcsolatba lepni - kaphatnek valamilyen elerhetoseget ? van egy eleg meredek tortenet amit szeretnek valahogy vegigfuttatni a neten is .
https://automeo.blog.hu/2011/09/22/fantaziadus_kia/full_commentlist/1#c14527290
Válasz erre: Fantáziadús KIA
2011-09-23T00:46:07+02:00
2011-09-23T00:46:07+02:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
tiz pontos poszt :)
https://automeo.blog.hu/2011/07/15/ferrari_458_italia_valtoja_a_blikk_szerint/full_commentlist/1#c14252747
Válasz erre: Ferrari 458 Italia váltója a Blikk szerint
2011-08-20T13:59:28+02:00
2011-08-20T13:59:28+02:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
:) like . ez van . mindent ehhez mer , mindent ezzel kell bevezetni . ujsagiro en igy szeretlek :)
https://automeo.blog.hu/2011/07/15/ferrari_458_italia_valtoja_a_blikk_szerint/full_commentlist/1#c14223469
Válasz erre: Ferrari 458 Italia váltója a Blikk szerint
2011-08-16T16:52:01+02:00
2011-08-16T16:52:01+02:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
+1 "Az első igazán erős Lotus. Az Evora közelebb került a Ferrari-alázó címhez."<br />
<br />
Te meg a kisfarkú-idióta címhez.
https://automeo.blog.hu/2011/07/15/ferrari_458_italia_valtoja_a_blikk_szerint/full_commentlist/1#c14140857
Válasz erre: Ferrari 458 Italia váltója a Blikk szerint
2011-08-04T18:43:37+02:00
2011-08-04T18:43:37+02:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
Folytatva a Ferrari sormintát:<br />
<br />
"Egymillió eurót egy ronda Ferrariért?"<br />
<br />
"Nem kell Ferrari, hogy vagány légy. A koreaiak megmutatták, hogy az autógyártás keleten zajlik."<br />
<br />
(c) Totalcar.hu
https://automeo.blog.hu/2011/07/15/ferrari_458_italia_valtoja_a_blikk_szerint/full_commentlist/1#c14061291
Válasz erre: Ferrari 458 Italia váltója a Blikk szerint
2011-07-25T00:33:25+02:00
2011-07-25T00:33:25+02:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
mindent utal ami nem nemet . nagyjabol ennyi a tortenet . lehet hogy a motorrevubol szalajtottak (mar ha ott nem fix az ember allasa ilyen eros nyelvvel)
https://automeo.blog.hu/2011/07/15/ferrari_458_italia_valtoja_a_blikk_szerint/full_commentlist/1#c14042449
Válasz erre: Ferrari 458 Italia váltója a Blikk szerint
2011-07-22T12:38:56+02:00
2011-07-22T12:38:56+02:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
Megint egy: "Harcsapofájú Ferrari a láthatáron"<br />
<br />
Úgy tűnik, erősen kisebbségi komplexussal küzdhet a tag, hogy ennyire UTÁLJA az olasz autókat.
https://automeo.blog.hu/2011/07/15/ferrari_458_italia_valtoja_a_blikk_szerint/full_commentlist/1#c14031086
Válasz erre: Ferrari 458 Italia váltója a Blikk szerint
2011-07-21T00:59:56+02:00
2011-07-21T00:59:56+02:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
Mondok újabb provokáló címet: "A legszebb Ferrari még csak nem is európai" <br />
Ehhez nincs is mit mondanom ... :(
https://automeo.blog.hu/2011/07/15/ferrari_458_italia_valtoja_a_blikk_szerint/full_commentlist/1#c13999909
Válasz erre: Ferrari 458 Italia váltója a Blikk szerint
2011-07-16T15:30:35+02:00
2011-07-16T15:30:35+02:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
hat , a jay leno fele uj bogar teszt nagyon utott (you put the gear in S...) kiejtve jobban atjon a szovicc :)<br />
de amiert irok az a hirszerkeszto . fogalmam sincs arrol hogy ki o , a hir vagy a szerkeszto a csaladneve - de amit mostanaban muvel az hihetetlen - csak par cim az utobbi napokbol :<br />
Ez kell a dagadt amerikaiaknak<br />
Yamaha és Ducati, szervizbe velük!<br />
buko nelkul halott vagy <br />
Aki hülye, meghal<br />
Szemétből készül a magyar motor<br />
... es igy tovabb veg nelkul . <br />
hihetetlen melysegekbe sikerult lekuzdeniuk magukat . <br />
talan megerne egy post-ot ez a hihetetlen zuhanorepules .
https://automeo.blog.hu/2011/01/03/valyi_istvan_aka_omm_kettese/full_commentlist/1#c13717313
Válasz erre: Vályi István (aka ommm) Kettese
2011-06-10T23:42:10+02:00
2011-06-10T23:42:10+02:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
hat igen . az a durva amikor meghivnak egy autot kiprobalni es ot perc alatt ot ergonomiai szarvashibat talalok benne - es ezt nem egy egyenieskedo , neha a poen kedveert hulyesegeket csinalo gyarto vackaban hanem egy nagy GM termekben talalom .
https://automeo.blog.hu/2011/01/03/valyi_istvan_aka_omm_kettese/full_commentlist/1#c13700373
Válasz erre: Vályi István (aka ommm) Kettese
2011-06-09T10:32:31+02:00
2011-06-09T10:32:31+02:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
<a href="http://automeo.blog.hu/2011/01/03/valyi_istvan_aka_omm_kettese?fullcommentlist=1#c13690028" class="reply_nick_100103" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13690028 );">@dextercapo</a>: Most már igen, újra. Miután ezt elolvasták! :) És ez így helyes. Mondják meg azt, ami szerintük nem frankó. Ezért lehet szeretni őket.
https://automeo.blog.hu/2011/01/03/valyi_istvan_aka_omm_kettese/full_commentlist/1#c13690028
Válasz erre: Vályi István (aka ommm) Kettese
2011-06-08T10:05:44+02:00
2011-06-08T10:05:44+02:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
pedig neha meg megmondjak egy autorol ha hulladek :<br />
<a rel="nofollow" href="http://totalcar.hu/tesztek/2011/06/08/fulembe_forro_olmot_ontsetek/">totalcar.hu/tesztek/2011/06/08/fulembe_forro_olmot_ontsetek/</a><br />
ebben az autoban az opel osszeszedte minden tudasat ami miatt nem tartom oket jo autonak . raadasul jol lathato hogy a papiron letezo nyomatek (amiben a dizelek olyan jok) csak egy csucsocska , amihez folyamatosan valtogatni kell hogy kozelrol nezhessuk . <br />
ezert nem valo mai , modern dizel egy nem gepeszkedesre keszult egyszeru , elvben felhasznalobarat kis(?) autoba .
https://automeo.blog.hu/2011/05/20/kethengeresnek_all_a_vilag/full_commentlist/1#c13626797
Válasz erre: Kéthengeresnek áll a Világ!
2011-05-31T13:24:49+02:00
2011-05-31T13:24:49+02:00
kellemes alapjárat
http://blog.hu/user/613902
"A FIAT, Ferrari és Alfa Romeo mérnökei valóban nem ma kezdték a szakmát, nem úgy, mint a totalcar-os Hírszerkesztő."<br />
Kimaradt, hogy németpárti :-)))
https://automeo.blog.hu/2011/03/09/kelet_europai_autocsodak/full_commentlist/1#c12889784
Válasz erre: Kelet-Európai autócsodák
2011-03-13T16:09:00+01:00
2011-03-13T16:09:00+01:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
Jelezted. Köszönöm!
https://automeo.blog.hu/2011/01/03/valyi_istvan_aka_omm_kettese/full_commentlist/1#c12352617
Válasz erre: Vályi István (aka ommm) Kettese
2011-01-27T13:14:48+01:00
2011-01-27T13:14:48+01:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
Sajnos egy hozzászólás túllépte a képzeletben megengedett méretbeli határt, ezért kellett kimoderálni.
https://automeo.blog.hu/2011/01/12/toyota_auris_full_hybbant/full_commentlist/1#c12352590
Válasz erre: Toyota Auris Full Hybbant
2011-01-27T13:12:09+01:00
2011-01-27T13:12:09+01:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
"Beragadt az Enter" ? <br />
<br />
Utolsó idézetet sikerült értelmezni? Benne van minden. Tömören. <br />
<br />
Csak azért sem küldöm el újra ezt a választ.
https://automeo.blog.hu/2011/01/12/toyota_auris_full_hybbant/full_commentlist/1#c12300070
Válasz erre: Toyota Auris Full Hybbant
2011-01-23T12:46:51+01:00
2011-01-23T12:46:51+01:00
ommm
http://blog.hu/user/16172
Először próbáld megérteni azt, amiről írni akarsz.<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://totalcar.hu/magazin/technika/2010/08/31/kisfroccs_vagy_hosszulepes/">totalcar.hu/magazin/technika/2010/08/31/kisfroccs_vagy_hosszulepes/</a>
https://automeo.blog.hu/2011/01/12/toyota_auris_full_hybbant/full_commentlist/1#c12300043
Válasz erre: Toyota Auris Full Hybbant
2011-01-23T12:43:15+01:00
2011-01-23T12:43:15+01:00
ommm
http://blog.hu/user/16172
Inkább tájékozódj arról, amiről írsz.<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://totalcar.hu/magazin/technika/2010/08/31/kisfroccs_vagy_hosszulepes/">totalcar.hu/magazin/technika/2010/08/31/kisfroccs_vagy_hosszulepes/</a>
https://automeo.blog.hu/2010/10/06/por_se/full_commentlist/1#c11900056
Válasz erre: Por se
2010-12-15T16:35:49+01:00
2010-12-15T16:35:49+01:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
nemtom mi bajod van a koreaiakkal . <br />
a daewoo racer egesz pofas volt :)
https://automeo.blog.hu/2010/12/15/uj_honda_civic_lesz_e/full_commentlist/1#c11900040
Válasz erre: Új Honda Civic lesz-e?
2010-12-15T16:33:27+01:00
2010-12-15T16:33:27+01:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
tuti . a facelift a hajtaslanc atalakitasat fogja inkabb csak hangsulyozni .
https://automeo.blog.hu/2010/11/29/az_ev_autoja_alfa_romeo_giulietta/full_commentlist/1#c11777473
Válasz erre: Az Év Autója : Alfa Romeo Giulietta
2010-12-03T20:04:23+01:00
2010-12-03T20:04:23+01:00
Kicstfáradt
http://blog.hu/user/540968
<a href="http://automeo.blog.hu/2010/11/29/az_ev_autoja_alfa_romeo_giulietta?fullcommentlist=1#c11733511" class="reply_nick_148929" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11733511 );">@joeramirez</a>: <br />
Következő témának ajánlhatnám Féjja Zsolt "munkásságát"?<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.origo.hu/auto/20101130-origo-ev-autoja-2011.html">www.origo.hu/auto/20101130-origo-ev-autoja-2011.html</a><br />
<a rel="nofollow" href="http://www.origo.hu/auto/komment/20100530-alfa-city-centenarium-talalkozo-giuliettabemutato.html">www.origo.hu/auto/komment/20100530-alfa-city-centenarium-talalkozo-giuliettabemutato.html</a>
https://automeo.blog.hu/2010/09/28/szarblog/full_commentlist/1#c11776745
Válasz erre: Szarblog
2010-12-03T18:34:07+01:00
2010-12-03T18:34:07+01:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
<a href="http://automeo.blog.hu/2010/09/28/szarblog?fullcommentlist=1#c11726356" class="reply_nick_148929" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11726356 );">@joeramirez</a>: <br />
raszamolhatnak , de felrevezeto lenne . <br />
ma nehez atomhajtasu autot epiteni . szennel hajtottat is , szelhajtasurol , napelemesrol nem is beszelve . <br />
onnan hogy igazi akkus autokat kezdenek el gyartani van lehetoseg hogy az alapanyag paletta szelesebb reszet hasznalhassuk : tuzeloanyag cella , hulladekegetes , koszen es ezekhez korlat es problema nelkul illeszthessuk a megujulokat - tehat amig egy modern dizel pl kizarja hogy novenyi olajat is tankoljunk , addig ezek kizarjak fejlesztest - mig egy elektromos autot barmivel lehet etetni - es ha igy van , akkor lesz proliferacio ezen a teren is . hazi napelem , szeleromu stb . <br />
tehat ha a villanyverda ot litert enne , mig a belsoegesu parja ugyanennyit - meg akkor is megerne a valtas , mert a hagyomanyos motor kot minket , a villany pedig johet paksrol , a tetorol vagy barmibol amit ki tudunk talalni . <br />
ennek ellenere ugy latom hogy van uj a nap alatt :<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.mernokbazis.hu/cikkek/ultra-hatekony-benzinmotor">www.mernokbazis.hu/cikkek/ultra-hatekony-benzinmotor</a><br />
joideje tiltjak az eco marathonon az uzemanyag melegiteset ha jol emlekszem - ugy tunik jo okkal . <br />
most azon toprengek hogy lehetne-e ezt valahogy illeszteni a jelenlegi automra .
https://automeo.blog.hu/2010/11/29/az_ev_autoja_alfa_romeo_giulietta/full_commentlist/1#c11764008
Válasz erre: Az Év Autója : Alfa Romeo Giulietta
2010-12-02T14:57:00+01:00
2010-12-02T14:57:00+01:00
Bougheau Tschichka
http://blog.hu/user/151169
Vicces. Nem túlzás a diffúzor erre az elektromos rollerra, ami maximum 145-re bír felgyorsulni, mielőtt teljesen lemerül? :D
https://automeo.blog.hu/2010/11/29/az_ev_autoja_alfa_romeo_giulietta/full_commentlist/1#c11733511
Válasz erre: Az Év Autója : Alfa Romeo Giulietta
2010-11-29T21:55:56+01:00
2010-11-29T21:55:56+01:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
<a href="http://automeo.blog.hu/2010/11/29/az_ev_autoja_alfa_romeo_giulietta?fullcommentlist=1#c11731689" class="reply_nick_278027" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11731689 );">@A kacagó ember</a>: Köszönöm! Elírtam, de javítottam!
https://automeo.blog.hu/2010/11/29/az_ev_autoja_alfa_romeo_giulietta/full_commentlist/1#c11733162
Válasz erre: Az Év Autója : Alfa Romeo Giulietta
2010-11-29T21:21:29+01:00
2010-11-29T21:21:29+01:00
Kicstfáradt
http://blog.hu/user/540968
Végre egy normális nem szemellenzős "csakanémetautóajóautó" cikk. Gratula!
https://automeo.blog.hu/2010/11/29/az_ev_autoja_alfa_romeo_giulietta/full_commentlist/1#c11732856
Válasz erre: Az Év Autója : Alfa Romeo Giulietta
2010-11-29T20:54:41+01:00
2010-11-29T20:54:41+01:00
TSiga
http://blog.hu/user/450835
Elektronyos autó????? Bruhahaha! Európai Év Autója, nem a Photoshop Év autója! Az elektromos autók fejlettségi állapota miatt kapta meg ezt a címet. Ezzel az erővel lehetne az Audi E-tron is. AZ is elektromos.
https://automeo.blog.hu/2010/11/29/az_ev_autoja_alfa_romeo_giulietta/full_commentlist/1#c11731689
Válasz erre: Az Év Autója : Alfa Romeo Giulietta
2010-11-29T19:09:07+01:00
2010-11-29T19:09:07+01:00
A kacagó ember
http://blog.hu/user/278027
Egy apró szépséghiba, a leadben 2010-es év autója választást írtál. Amúgy teljes mértékben egyetértek.
https://automeo.blog.hu/2010/09/28/szarblog/full_commentlist/1#c11726356
Válasz erre: Szarblog
2010-11-29T10:34:44+01:00
2010-11-29T10:34:44+01:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
Köszönöm dextercapo!<br />
<br />
"és most az is kiderül, hogy lényegében nem sokkal takarékosabb, mint egy hagyományos hibrid"<br />
<br />
Na, megint a nagy okos TC-sek! :D Hagyományos hibrid takarékosságánál bele számították már az elektromos áram szerinti fogyasztást? Csak mert, ahhoz képest nem egy szint.<br />
<br />
A hagyományos (értsd: kamu) japán hibridek alapvetően benzines járművek, amikre időnként rásegít egy villanymotor<br />
<br />
Ezzel szemben a Volt alapvetően elektromos jármű, amiben csak akkor kapcsol be a robbanó motor, amikor már a telepek annyira lemerültek, hogy egyébként leállna az autó.<br />
<br />
Soha eddig, semmilyen hibridnél nem számolták fel (sajnos) az elektromos áram előállítási energiaszükségletét!<br />
<br />
Ha így lett volna, már rég ráébredtek volna az emberek, hogy kész átverés ...
https://automeo.blog.hu/2010/09/28/szarblog/full_commentlist/1#c11711376
Válasz erre: Szarblog
2010-11-27T18:14:04+01:00
2010-11-27T18:14:04+01:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
<a rel="nofollow" href="http://totalcar.hu/magazin/hirek/2010/11/26/chevrolet_volt_az_iszakos_villanyauto/">totalcar.hu/magazin/hirek/2010/11/26/chevrolet_volt_az_iszakos_villanyauto/</a><br />
<br />
ujabb sotetzold tema . <br />
hogyan allithatunk negy litert ugy hogy az energiatartalmat hasonlitjuk ossze - ezek szerint az egyesul allamokban az aramot benzinbol , egy dugattyus motorral allitjak elo .
https://automeo.blog.hu/2010/01/28/a_nagy_opel_svindli/full_commentlist/1#c11353745
Válasz erre: A nagy Opel svindli
2010-10-20T19:14:01+02:00
2010-10-20T19:14:01+02:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
nincs baj a toloajtoval egy csomo helyen . <br />
pl el tudom kepzelni hogy megfelelo karbantartassal jo is lehet - de a vastagsaga ... egy subaru libero ajtaja kb hetedennyi helyet foglal nyitottan (ha mar szemelyauto , akkor az 1007-et is idehozhatnank , de azt meg nem lattam elbol) vagy ducato , scudo toloajto is kijon kevesebb mint egy araszbol . <br />
kezdem azt hinni hogy a jo ajto kicsuszik oldalra par centit , aztan pedig hatra felfele nyilik az also-hatso sarok korul elfordulva minimum 90 fokot , hogy ki lehessen szallni , ne kelljen gornyedni es helyet se foglaljon . <br />
<br />
egyebkent megerne egy cikket a chevy volt koruli ujsagiroi hiszti is .
https://automeo.blog.hu/2010/10/18/turkalos_lexus/full_commentlist/1#c11346564
Válasz erre: Túrkálós luxus
2010-10-20T08:45:12+02:00
2010-10-20T08:45:12+02:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
<a href="http://automeo.blog.hu/2010/10/18/turkalos_lexus?fullcommentlist=1#c11342587" class="reply_nick_19991" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11342587 );">@Zoran</a>: Már többször bizonyosodott, hogy a japán gyártók pontosan FELE annyi károsanyag kibocsájtási értéket jelölnek meg a prospektusaikban, mint amennyi a valóságban elérhető.<br />
Egyszer erről is fogok írni!<br />
<br />
Egyébként ennek az autónak ez az egyetlen fegyvere, ha nem lenen hibrid, az életben el nem adnák ilyen áron, ilyen külsővel/beltérrel.
https://automeo.blog.hu/2010/01/28/a_nagy_opel_svindli/full_commentlist/1#c11346535
Válasz erre: A nagy Opel svindli
2010-10-20T08:40:43+02:00
2010-10-20T08:40:43+02:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
<a href="http://automeo.blog.hu/2010/01/28/a_nagy_opel_svindli?fullcommentlist=1#c11342687" class="reply_nick_100103" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11342687 );">@dextercapo</a>: Remélem soha nem parkol majd mellém egy ilyen Opel Transzformer :D
https://automeo.blog.hu/2010/10/18/turkalos_lexus/full_commentlist/1#c11346515
Válasz erre: Túrkálós luxus
2010-10-20T08:37:24+02:00
2010-10-20T08:37:24+02:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
<a href="http://automeo.blog.hu/2010/10/18/turkalos_lexus?fullcommentlist=1#c11342485" class="reply_nick_19991" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11342485 );">@Zoran</a>: <br />
<br />
Képek alapján elég vicces a felhasznált anyagok minőségéről beszélni ?? És ezt a prototípust, aminek a véglegeshez nincs köze majd bezúzzák? Akkor mennyire vicces ilyeneket kijelenteni róla úgy, annak ellenére, hogy nem is próbálták:<br />
<br />
"Hibrid rendszer ide, alacsony fogyasztás oda, a kis Lexust állítólag mégis jó vezetni. "<br />
<br />
Ennyit a tényszerű újságírásról. Állítólag...<br />
<br />
Egyébként fotók alapján is meg lehet állapítani, hogy eltérő anyagokat használtak fel a beltér műanyagjainál, és ettől az összkép elszomorító. Vagy én tévedek? Mindent meg is kell tapogatni? Ha mondjuk puha az n+1. szürke színű műanyag, akkor megbocsájtható, hogy eltér a többitől ?<br />
<br />
Ízlésen vitatkozni valóban felesleges. De ennél a kocsinál nem csak a forma biceg, hanem a minőségtől is rezeg a léc.
https://automeo.blog.hu/2010/01/28/a_nagy_opel_svindli/full_commentlist/1#c11342687
Válasz erre: A nagy Opel svindli
2010-10-19T19:16:00+02:00
2010-10-19T19:16:00+02:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
<a rel="nofollow" href="http://dvice.com/archives/2010/10/compact-car-wit.php">dvice.com/archives/2010/10/compact-car-wit.php</a><br />
lol . na ez majd beteszi az ajtot az opelnek :)<br />
elferhetne - ugyes is lehetne - a toloajto jo otlet - de igy ? :)
https://automeo.blog.hu/2010/10/18/turkalos_lexus/full_commentlist/1#c11342623
Válasz erre: Túrkálós luxus
2010-10-19T19:09:48+02:00
2010-10-19T19:09:48+02:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
ezt nem eleg bezuzni . <br />
fel kell gyujtani , a helyet behinteni soval es a fejleszto ritualis ongyit kell elkovessen a romjai felett .<br />
megdobbentoen randa - es nem azert megdobbento mert randa - hanem azert mert egy darabra nincsenek esszerusegi megfontolasok , sporolas , anyagminoseg , kontrolling osztaly - igy minden porcikaja csilloghat es ragyoghat - aztan a kesz tomegverziot majd lebutitjak a nepnek (vagy nem - ez is elofordul). ezt innen butitani mar-mar a lobotomiaval egyenerteku .
https://automeo.blog.hu/2010/10/18/turkalos_lexus/full_commentlist/1#c11342587
Válasz erre: Túrkálós luxus
2010-10-19T19:05:50+02:00
2010-10-19T19:05:50+02:00
Altezza
http://blog.hu/user/19991
Ennyit arról, hogy a CT csak divat hibrid:<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://filesocial.eu.s3.amazonaws.com/l0205q7/64d50542732163f4d7ad1f0a4176856db8123d49/CT200h%20-%20Industry%20Leading%20Emissions.pdf?AWSAccessKeyId=118BCPR9JK5VVMH7NX82&Expires=1287514998&Signature=siIYtQGWzTRAPVnKKRZpJM59hv0%3D">filesocial.eu.s3.amazonaws.com/l0205q7/64d50542732163f4d7ad1f0a4176856db8123d49/CT200h%20-%20Industry%20Leading%20Emissions.pdf?AWSAccessKeyId=118BCPR9JK5VVMH7NX82&Expires=1287514998&Signature=siIYtQGWzTRAPVnKKRZpJM59hv0%3D</a><br />
<br />
Annyi a károsanyag-kibocsájtása, mint egy smart-é...
https://automeo.blog.hu/2010/10/18/turkalos_lexus/full_commentlist/1#c11342485
Válasz erre: Túrkálós luxus
2010-10-19T18:55:32+02:00
2010-10-19T18:55:32+02:00
Altezza
http://blog.hu/user/19991
Az autó valóban prototípus, nincs alvázszáma sem... A bemutató után be is zúzzák majd. Képek alapján amúgy elég vicces a felhasznált anyagok minőségéről beszélni, ahogy egyébként a forma is elég máshogy jön ki élőben.<br />
Ettől persze még nem kell, hogy bárkinek is bejöjjön az autó.<br />
<br />
Ízlésen felesleges vitázni... Senki sem egyforma.<br />
Szerencsére.
https://automeo.blog.hu/2010/10/06/por_se/full_commentlist/1#c11227997
Válasz erre: Por se
2010-10-07T14:39:31+02:00
2010-10-07T14:39:31+02:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
Korában az Koreában akart lenni :)
https://automeo.blog.hu/2010/10/06/por_se/full_commentlist/1#c11219077
Válasz erre: Por se
2010-10-06T16:08:31+02:00
2010-10-06T16:08:31+02:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
914<br />
<a rel="nofollow" href="http://static.howstuffworks.com/gif/porsche-914-076-25.jpg">static.howstuffworks.com/gif/porsche-914-076-25.jpg</a><br />
<br />
944<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.pistonheads.com/pics/news/20041/Porsche_944_8-L.jpg">www.pistonheads.com/pics/news/20041/Porsche_944_8-L.jpg</a><br />
<br />
928, a "békaszemű"<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.allsportauto.com/photoautre4/porsche/928s4/1989_porsche_928_s4_13_m.jpg">www.allsportauto.com/photoautre4/porsche/928s4/1989_porsche_928_s4_13_m.jpg</a>
https://automeo.blog.hu/2010/10/06/por_se/full_commentlist/1#c11219034
Válasz erre: Por se
2010-10-06T16:04:32+02:00
2010-10-06T16:04:32+02:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
Na most a 356 kerek lámpás, a 911 is. ;D<br />
<br />
Ha a 914-est írod, ami bukólámpás, valamint a 928-ast és a 944-est, amelyik mindegyike szintén bukólámpás rájöhetsz, hogy a bukólámpás Porschékat leszámítva minden Porsche kerek / tojásdad lámpás<br />
<br />
De ha nagyon hasogatni akarnám a szálakat, akkor például a 928 bukólámpája konkrétan egy gömb, de a 914 és a 944 fedele alatt is kör formájú lámpatest bújik meg ;-)
https://automeo.blog.hu/2010/09/28/szarblog/full_commentlist/1#c11179581
Válasz erre: Szarblog
2010-10-02T14:04:40+02:00
2010-10-02T14:04:40+02:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
<a rel="nofollow" href="http://www.totallycrap.com/videos/videos_climate_change_shocker/">www.totallycrap.com/videos/videos_climate_change_shocker/</a><br />
toleransak vagyunk . no pressure . <br />
fejbelohetem a dohanyosokat , fustolo dizeleket ? vagy ez a szimaptikus stilus csak a zoldeknek es a petanak all jol ?
https://automeo.blog.hu/2010/09/28/szarblog/full_commentlist/1#c11158824
Válasz erre: Szarblog
2010-09-30T00:57:46+02:00
2010-09-30T00:57:46+02:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
fura lenne ?<br />
az osan latszolag megvesztegette az onkormanyzatot es a szakertot . egy ilyen magas labdat nem leutni egy igazi versenyben butasag .<br />
de ha netan a negy mancsrol derulne ki hogy azert esnek neki a magyar baromfinak egy evvel az utan hogy hattyunatha , elotte eu-s szabalyozas , elotte integratori szintu lenyulasok , csodok , hajdubet stb voltak , az osszeeskuves elmelet lenne ?
https://automeo.blog.hu/2010/09/28/szarblog/full_commentlist/1#c11151546
Válasz erre: Szarblog
2010-09-29T12:54:33+02:00
2010-09-29T12:54:33+02:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
dexter, fura lenne ha mondjuk kiderülne, hogy az Ósan elleni zöld kampányt a Teszkó pénzeli! :D<br />
Ez persze csak vicc
https://automeo.blog.hu/2010/09/16/franciaorszag_felol_passat_szel_fuj/full_commentlist/1#c11144946
Válasz erre: Franciaország felől Passát szél fúj
2010-09-28T19:10:42+02:00
2010-09-28T19:10:42+02:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
ciri : ez am az erv . <br />
van a kozvetlen latokoromben egy francia csoda . <br />
a multkori visszahivasa azert volt , mert a canbusz programja neha random eloltotta a vilagitast menet kozben - ez elegge balesetveszelyes . <br />
miota frissitettek , azota random meggyujtja . ha leallitottam az autot , akkor utana meg percekig rendszertelenul meggyujtogatja , villogtatja . <br />
ez egy vilagitaskapcsoloval nem esik meg .<br />
mellesleg ha nem canbuszos lenne ez a szutyok , akkor elernem hogy ha megy az auto , akkor vilagitson - ha leveszem a gyujtast , elaludjon - ahogy azt a kispolak ota a legtobb auto tudja is - de itt nem tudom megcsinalni , mert buszrendszeru . ezert a gyarto - a fektelen nagy fejlodesben - vilagitasra figyelmezteto sipot szerelt be - ez a legokosabb amit ki tudtak talalni ?
https://automeo.blog.hu/2010/09/28/szarblog/full_commentlist/1#c11144896
Válasz erre: Szarblog
2010-09-28T19:05:27+02:00
2010-09-28T19:05:27+02:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
a sotetzoldek tobbet artanak a kornyezetvedelem ugyenek mint ezer gyar - bar ha belevesszuk hogy az cegek fizetik , berlik oket ...
https://automeo.blog.hu/2010/09/16/franciaorszag_felol_passat_szel_fuj/full_commentlist/1#c11121618
Válasz erre: Franciaország felől Passát szél fúj
2010-09-26T08:13:54+02:00
2010-09-26T08:13:54+02:00
Ciri
http://blog.hu/user/88692
<a href="http://automeo.blog.hu/2010/09/16/franciaorszag_felol_passat_szel_fuj?fullcommentlist=1#c11072424" class="reply_nick_148929" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11072424 );">@joeramirez</a>: <br />
<br />
"Senki ne higgye, hogy a gyártók miattunk, uram bocsá' nekünk tervezik ezt az újdonságot. A befektetőiknek, költség csökkentés gyanánt, felmutatandó."<br />
<br />
Idióta.
https://automeo.blog.hu/2010/09/16/franciaorszag_felol_passat_szel_fuj/full_commentlist/1#c11072424
Válasz erre: Franciaország felől Passát szél fúj
2010-09-21T10:48:34+02:00
2010-09-21T10:48:34+02:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
<a href="http://automeo.blog.hu/2010/09/16/franciaorszag_felol_passat_szel_fuj?fullcommentlist=1#c11050503" class="reply_nick_100103" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11050503 );">@dextercapo</a>: Igen, szerintem is ezek a menüvezérelt dolgok túl sok figyelmet igényelnek működtetés közben<br />
<br />
Régi gombos megoldásnál az ember 'betanulta' a helyét, és oda pillantás nélkül is egyszerűen aktiválta vele a hozzá rendelt funkciót<br />
<br />
Persze érthető a fejlődés, tíz-húsz mechanikus gomb legyártása sokkal többe kerül, mint egy db egéré<br />
Senki ne higgye, hogy a gyártók miattunk, uram bocsá' nekünk tervezik ezt az újdonságot. A befektetőiknek, költség csökkentés gyanánt, felmutatandó.
https://automeo.blog.hu/2010/09/16/franciaorszag_felol_passat_szel_fuj/full_commentlist/1#c11050503
Válasz erre: Franciaország felől Passát szél fúj
2010-09-18T16:06:16+02:00
2010-09-18T16:06:16+02:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
en nem vagyok akkora rajongoja a tekerogomboknak .<br />
ez egy gepezet , amit uzemeltetni kell es minnel tobbet szurok el a muszerfal bamulasaval , annak a kitalalasaval hogy melyik menuben vagyok es hova keszulok , annal valoszinubb hogy elmulasztom a gyalogos meglepett pillantasat amikor szetfroccsen a szelvedon . <br />
a top gear test tetszett : amikor megprobalta a klimat uzemeltetni , de a gps atlepett egy masik menube , mert ugyesen azonos kepernyon van , azonos kezeloszervekkel es eleg gond ez alapban is , de ha valaminek epp mondanivaloja van , akkor atveheti a fokuszt es onnantol azt nyomkodod .
https://automeo.blog.hu/2010/07/14/red_bull_de_nem_auto/full_commentlist/1#c10582062
Válasz erre: Red Bull, de nem autó
2010-07-28T14:45:13+02:00
2010-07-28T14:45:13+02:00
Daily Shark
http://blog.hu/user/17324
<a href="http://automeo.blog.hu/2010/07/14/red_bull_de_nem_auto?fullcommentlist=1#c10459398" class="reply_nick_148929" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10459398 );">@joeramirez</a>: <br />
<br />
Jókora demagógia az adókkal kapcsolatban ez a vidéki-budapesti felosztás.<br />
Talán ismerni kéne, mi az adó definíciója, és akkor elkerülhető lenne.
https://automeo.blog.hu/2010/07/14/red_bull_de_nem_auto/full_commentlist/1#c10582039
Válasz erre: Red Bull, de nem autó
2010-07-28T14:43:46+02:00
2010-07-28T14:43:46+02:00
Daily Shark
http://blog.hu/user/17324
Engem baromira zavart, mikor a mesterségek ünnepén a zenészek előadását rendszeresen elnyomta a repülőgépmotorok zaja. <br />
<br />
Az meg, hogy eddig nem volt-e zajos vagy veszélyes, nem érv arra, hogy aztán ne lehetne belátni, hogy esetleg tényleg az.<br />
<br />
Sokáig azt gondolták, hogy az amalgám tömés nem veszélyes. Aztán kiderült, hogy mégse olyan jó. <br />
Vagy sokáig bizonyos gyógyszereket használtak, aztán kiderült, hogy nagyon durva mellékhatásaik vannak. Akkor is mondhatták volna, hogy "de eddig jó volt".
https://automeo.blog.hu/2010/07/28/williams_a_magyar_branda/full_commentlist/1#c10581980
Válasz erre: Williams, a magyar b(R)anda
2010-07-28T14:40:00+02:00
2010-07-28T14:40:00+02:00
Daily Shark
http://blog.hu/user/17324
Ez mondjuk elég gáz, de ne hidd, hogy csak nálunk csinálják.<br />
Emlékeztetnélek arra az ausztrál ügyvédre, aki levédette a kereket, mint saját szabadalmat. Vagy a Microsoftra, aki levédette a dupla egérkattintást.... és még sorolhatnánk.<br />
<br />
Az meg, hogy nem lett MotoGP, azon múlt főleg, hogy az egész csak egy szélhámos, azóta egyre inkább becsődölő ingatlanspekuláns cég pénzlenyúlási próbálkozása volt, reális háttér és megtérülés nélkül.
https://automeo.blog.hu/2010/07/14/red_bull_de_nem_auto/full_commentlist/1#c10484151
Válasz erre: Red Bull, de nem autó
2010-07-17T18:54:44+02:00
2010-07-17T18:54:44+02:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
<a href="http://automeo.blog.hu/2010/07/14/red_bull_de_nem_auto?fullcommentlist=1#c10458803" class="reply_nick_431853" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10458803 );">@tasavallan presidentti yön</a>: de , ismerem a helyet . <br />
azt is kb biztosra tudom hogy ha a szomszedban meg lehet rendezni egy motogp versenyt , autopalya , strandok vannak a kozelben , ha fel napra teljesen le lehet zarni a harley talalkozo felvonulasa miatt , akkor lehetseges hogy a mindennapi munkabakerekparozast valamennyire zavarna , de meg lehet rendezni - csak akarni kell - nem jelentene nagyobb elterest a normal rutintol mint egy balatoni , nyari hetvege , vagy az ha az ereeti helyen rendezik meg . a kozepeuropa rally veszprem kozeli szakaszai is megoldhatoak voltak - ha nem akarjuk ,akkor vegulis egy gyalogost sem lehet odebbtessekelni - ha akarjuk , akkor pedig ennel szukebb es rosszabb helyeken is megcsinalhato . <br />
oszinten budapest belvarosa eleg szar hely repuloversenynek : budapest reklamjanak gyenge - ha mar ilyen latvanyos publicitast adnek valaminek , akkor az legyen a balaton .
https://automeo.blog.hu/2010/07/14/red_bull_de_nem_auto/full_commentlist/1#c10459398
Válasz erre: Red Bull, de nem autó
2010-07-15T08:24:32+02:00
2010-07-15T08:24:32+02:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
<a href="http://automeo.blog.hu/2010/07/14/red_bull_de_nem_auto?fullcommentlist=1#c10458803" class="reply_nick_431853" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10458803 );">@tasavallan presidentti yön</a>: Monte carloban az egész város lényegében versenypálya. Még sem sír senki. Igaz, hogy ott ráengedik a forgalmat. De attól még zaj van egy fél héten át.<br />
<br />
Ilyen alapon a Hungaroroinget is tiltsuk be, mert zaj van, és a mogyoródiakat zavarja, fél éven át!?<br />
<br />
Bizonyos dolgokat be kell vállalni. Azért például, hogy a budapestieknek kényelmesebb legyen a közlekedés, minden magyar állampolgár bevállalja, hogy súlyos pénzeket fizet a keresetéből adó formájában, pedig 80%-uk vidéki...<br />
<br />
Lényegében 3 napról van szó. Akit zavar, időzítheti a szabadságát is arra az időpontra. Minden megoldható, csupán hozzáállás kérdése. A szervezők is lehettek volna rugalmasabbak. De ne feledjük, hogy nem a forgalom aránytalan korlátozása volt az indok, amiért elmarad a rendezvény!<br />
<br />
A tihanyiakat meg szerintem, előbb kérdezzük meg, mielőtt kijelentjük, hogy szeretnék, vagy sem!
https://automeo.blog.hu/2010/07/14/red_bull_de_nem_auto/full_commentlist/1#c10458803
Válasz erre: Red Bull, de nem autó
2010-07-15T01:26:35+02:00
2010-07-15T01:26:35+02:00
tasavallan presidentti yön
http://blog.hu/user/431853
De.<br />
Tavaly meg tavalyelőtt is zajos volt, meg 2004-től mindig.<br />
Csak maximálisan szartak a környéken lakó kb. negyedmillió emberre, akit zavart.<br />
Lakott terület közelében nem szabad ilyet rendezni. Vigyék el a mezőkövesdi (egykori) katonai repülőtérre, a legközelebbi ház 3 km, ott talán senkit nem fog zavarni.<br />
<br />
A Belvárosban eleve nem lett volna szabad megengedni sem.<br />
(Pláne nem reggel 8-tól 3 órán át az edzéseket, majd délután 2-től ismét 3 órán át megint, 2 napon át, + 3. nap a verseny. Én már akkor a kurva anyjukba kívántam őket.)<br />
(Az általad felsorolt helyeken is kint van a picsában, nem a város közepén.)<br />
<br />
Ja, és 1 HÓNAPIG lezárták a Batthyány teret e miatt a szarság miatt - emiatt fél Buda folytonos dugóban állt. A tömegközlekedés is.<br />
<br />
<a href="http://automeo.blog.hu/2010/07/14/red_bull_de_nem_auto?fullcommentlist=1#c10452664" class="reply_nick_148929" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10452664 );">@joeramirez</a>: <br />
Hidd el, a tihanyiak sem örülnének. Csendes, nyugodt kisváros, a hátuk közepére sem hiányzik egy ilyen többnapos fülsiketítő zajáradat.<br />
<br />
<a href="http://automeo.blog.hu/2010/07/14/red_bull_de_nem_auto?fullcommentlist=1#c10458555" class="reply_nick_100103" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10458555 );">@dextercapo</a>: <br />
Nem nagyon ismered a helyet, mi?<br />
Blokkolná a félsziget kb. teljes forgalmát az ötleted. Meg kb. a teljes Balaton északi parti útét.<br />
<br />
Ki kell vinni repülőtérre (ahogy nagyon helyesen autóversenyt sem a belvárosban rendeznek, mert nem ott a helye).
https://automeo.blog.hu/2010/07/14/red_bull_de_nem_auto/full_commentlist/1#c10458555
Válasz erre: Red Bull, de nem autó
2010-07-15T00:15:24+02:00
2010-07-15T00:15:24+02:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
aug 20 pl tokeletes alkalom lenne . <br />
a hegyrol alomszep kilatas lenne a bulira - lenyegeben a balatofured - tihany kozotti oblot lehetne kijelolni palyakent . fantasztikus lenne .
https://automeo.blog.hu/2010/07/14/red_bull_de_nem_auto/full_commentlist/1#c10452664
Válasz erre: Red Bull, de nem autó
2010-07-14T14:26:21+02:00
2010-07-14T14:26:21+02:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
Mind a kettőtökkel egyet tudok érteni! <br />
<br />
Az valóban zavaró, hogy sokáig foglalják a területet (a VIP helyeket mindenütt beszüntetném, az nem is ugyanaz a légkör)<br />
<br />
Tihany, Balaton pedig kiváló ötlet! <br />
Javasolni kellene a szervezőknek, hogy vegyék fontolóra! Lehetőleg szeptember elején, a szezon zárásakor lenne igazán értelme, akkor a turizmus szekerét is lehetne jó irányba taszítani ;-)
https://automeo.blog.hu/2010/07/14/red_bull_de_nem_auto/full_commentlist/1#c10451404
Válasz erre: Red Bull, de nem autó
2010-07-14T13:04:17+02:00
2010-07-14T13:04:17+02:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
ujabb szog az amugy sem oriasi leptekkel fejlodo magyar technikai sportok koporsojaban . <br />
szerintem tihany korul kene megrendezni .
https://automeo.blog.hu/2010/03/08/miert_nem_auto_buzi_a_magyar_szakujsagiro/full_commentlist/1#c10340880
Válasz erre: Miért (nem autó) buzi a magyar szakújságíró?
2010-07-02T10:01:53+02:00
2010-07-02T10:01:53+02:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
<a href="http://automeo.blog.hu/2010/03/08/miert_nem_auto_buzi_a_magyar_szakujsagiro?fullcommentlist=1#c10315465" class="reply_nick_16172" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10315465 );">@ommm</a>: Lehet jobban írsz, mint olvasol?<br />
<br />
Légy kedves, és keress rá! <br />
Még a végén valaki elhinné, hogy sarkítok.
https://automeo.blog.hu/2010/06/29/a_mercedes_es_az_angolok/full_commentlist/1#c10340854
Válasz erre: A Mercedes és az angolok
2010-07-02T09:59:41+02:00
2010-07-02T09:59:41+02:00
joeramirez
http://blog.hu/user/148929
<a href="http://automeo.blog.hu/2010/06/29/a_mercedes_es_az_angolok?fullcommentlist=1#c10318772" class="reply_nick_16172" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10318772 );">@ommm</a>: Köszönöm, javítottam!<br />
@balee13: Köszönöm, lecseréltem!
https://automeo.blog.hu/2010/06/29/a_mercedes_es_az_angolok/full_commentlist/1#c10338616
Válasz erre: A Mercedes és az angolok
2010-07-01T22:25:17+02:00
2010-07-01T22:25:17+02:00
balee13
http://blog.hu/user/310166
Idén már nem az SL63 AMG, hanem az SLS AMG a Safety car. <a rel="nofollow" href="http://www.formula1.com/inside_f1/safety/the_safety_car_and_its_driver/7429.html">www.formula1.com/inside_f1/safety/the_safety_car_and_its_driver/7429.html</a>
https://automeo.blog.hu/2010/06/29/a_mercedes_es_az_angolok/full_commentlist/1#c10318772
Válasz erre: A Mercedes és az angolok
2010-06-29T21:58:10+02:00
2010-06-29T21:58:10+02:00
ommm
http://blog.hu/user/16172
"Lewis gyakran amnesztiában szenved"<br />
<br />
A szó, amit keresel: amnézia.
https://automeo.blog.hu/2010/03/08/miert_nem_auto_buzi_a_magyar_szakujsagiro/full_commentlist/1#c10315465
Válasz erre: Miért (nem autó) buzi a magyar szakújságíró?
2010-06-29T16:32:17+02:00
2010-06-29T16:32:17+02:00
ommm
http://blog.hu/user/16172
Most lényegében..hmm...sarkítasz?<br />
Rákeressek minden, Genffel kapcsolatos, hírre anno?<br />
Genfi újdonságok? amiket hetekkel előre lelepleznek?<br />
Nem menő. köszi.
https://automeo.blog.hu/2010/01/28/a_nagy_opel_svindli/full_commentlist/1#c10259269
Válasz erre: A nagy Opel svindli
2010-06-23T21:43:55+02:00
2010-06-23T21:43:55+02:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
<a href="http://automeo.blog.hu/2010/01/28/a_nagy_opel_svindli?fullcommentlist=1#c10249783" class="reply_nick_297385" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10249783 );">@IvanitsR</a>: fantasztikus :) <br />
talaltunk meg egy ujsagirot aki olyan igenyes es alapos hogy egyenesen a gyari ismertetobol masolta a szoveget ctrl-c , v alapon :)<br />
a meriva 2002-ben keletkezett - akkora mar a multipla es a scenic is tulesett mar jopar peldanyon . vagy a scenic is sokkal nagyobb mint a wagoner kicsi ?
https://automeo.blog.hu/2010/01/28/a_nagy_opel_svindli/full_commentlist/1#c10256556
Válasz erre: A nagy Opel svindli
2010-06-23T17:38:48+02:00
2010-06-23T17:38:48+02:00
Kopi3.14
http://blog.hu/user/41745
<a href="http://automeo.blog.hu/2010/01/28/a_nagy_opel_svindli?fullcommentlist=1#c10240412" class="reply_nick_77493" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10240412 );">@streetsta</a>: a probléma, hogy az eleve kisebb nyílástt egy parkolóban, ahol mindkét odlalról állnak a gépsárkány mellett s ezért nem lehet rendesen kinyitni egy ekkora ajtót sem már végképp le fog korlátozni az ajtó. Persze tök üres placcon rohadt jól lhet pakolni, ahogy azt a satjófotók is tökéletesen bemutatják. De ugyanilyen helyzetben egy hagyományos ajtón keresztül is pont ilyen jól hozzá lehet férni a lurkó trónjához, a nagyobb nyíáls miatt még jobban is.
https://automeo.blog.hu/2010/01/28/a_nagy_opel_svindli/full_commentlist/1#c10253221
Válasz erre: A nagy Opel svindli
2010-06-23T13:25:45+02:00
2010-06-23T13:25:45+02:00
Ciri
http://blog.hu/user/88692
<a href="http://automeo.blog.hu/2010/01/28/a_nagy_opel_svindli?fullcommentlist=1#c10251977" class="reply_nick_77493" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10251977 );">@streetsta</a>: <br />
<br />
"Hogy aztán már az ős Fiat Multipláról ne is beszéljünk..."<br />
<br />
Bezony bezony ! :)<br />
<br />
Vagy például Toyota Yaris Verso. A1(A2) méretosztályra épített "egyterű" receptje. Mondjuk 2000-től...<br />
A Meriva meg 2003-ben jelent meg. Az ára miatt meg vitték, mint a cukrot.
https://automeo.blog.hu/2010/01/28/a_nagy_opel_svindli/full_commentlist/1#c10251977
Válasz erre: A nagy Opel svindli
2010-06-23T11:48:29+02:00
2010-06-23T11:48:29+02:00
streetsta
http://blog.hu/user/77493
<a href="http://automeo.blog.hu/2010/01/28/a_nagy_opel_svindli?fullcommentlist=1#c10249790" class="reply_nick_297385" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10249790 );">@IvanitsR</a>: Na, azért kis egyterűt a japánok már a nyolcvanas-kilencvenes években is gyártottak. Csak akkor még nem tudták, hogy annak kell hívni.<br />
<a rel="nofollow" href="http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Prairie">en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Prairie</a><br />
<a rel="nofollow" href="http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_RVR">en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_RVR</a><br />
<a rel="nofollow" href="http://www.honda-wiki.org/wiki/Image:Honda_Civic_Shuttle_1984_Utrecht.jpg">www.honda-wiki.org/wiki/Image:Honda_Civic_Shuttle_1984_Utrecht.jpg</a><br />
Hogy aztán már az ős Fiat Multipláról ne is beszéljünk... <a rel="nofollow" href="http://en.wikipedia.org/wiki/File:01432Krak%C3%B3w.JPG">en.wikipedia.org/wiki/File:01432Krak%C3%B3w.JPG</a>
https://automeo.blog.hu/2010/01/28/a_nagy_opel_svindli/full_commentlist/1#c10249790
Válasz erre: A nagy Opel svindli
2010-06-23T08:33:20+02:00
2010-06-23T08:33:20+02:00
IvanitsR
http://blog.hu/user/297385
Pontosan Mini egyterű kategória.<br />
<a rel="nofollow" href="http://garazs.tv/show.php?c=videos&e=1838">garazs.tv/show.php?c=videos&e=1838</a><br />
Nézd meg az első 2 percet ő is elmondja.
https://automeo.blog.hu/2010/01/28/a_nagy_opel_svindli/full_commentlist/1#c10249783
Válasz erre: A nagy Opel svindli
2010-06-23T08:32:07+02:00
2010-06-23T08:32:07+02:00
IvanitsR
http://blog.hu/user/297385
<a href="http://automeo.blog.hu/2010/01/28/a_nagy_opel_svindli?fullcommentlist=1#c10249152" class="reply_nick_100103" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10249152 );">@dextercapo</a>: <br />
Pontosan Mini egyterű kategória.<br />
<a rel="nofollow" href="http://garazs.tv/show.php?c=videos&e=1838">garazs.tv/show.php?c=videos&e=1838</a><br />
Nézd meg az első 2 percet ő is elmondja.
https://automeo.blog.hu/2010/01/28/a_nagy_opel_svindli/full_commentlist/1#c10249766
Válasz erre: A nagy Opel svindli
2010-06-23T08:29:00+02:00
2010-06-23T08:29:00+02:00
IvanitsR
http://blog.hu/user/297385
<a href="http://automeo.blog.hu/2010/01/28/a_nagy_opel_svindli?fullcommentlist=1#c10249152" class="reply_nick_100103" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10249152 );">@dextercapo</a>: Amiket felsoroltál egyel nagyobb kategória .
https://automeo.blog.hu/2010/01/28/a_nagy_opel_svindli/full_commentlist/1#c10249156
Válasz erre: A nagy Opel svindli
2010-06-23T01:25:43+02:00
2010-06-23T01:25:43+02:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
<a href="http://automeo.blog.hu/2010/01/28/a_nagy_opel_svindli?fullcommentlist=1#c10242896" class="reply_nick_12634" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10242896 );">@Devil</a>: a cikk datumat elnezve ezt a szornyeteget meg nem tesztelhettek .
https://automeo.blog.hu/2010/01/28/a_nagy_opel_svindli/full_commentlist/1#c10249152
Válasz erre: A nagy Opel svindli
2010-06-23T01:23:53+02:00
2010-06-23T01:23:53+02:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
<a href="http://automeo.blog.hu/2010/01/28/a_nagy_opel_svindli?fullcommentlist=1#c10245263" class="reply_nick_297385" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10245263 );">@IvanitsR</a>: hogy a voyager(1988) , mondjuk premacy (1999) es a wagoner (1993) kozotti melyik rest tolti ki egyedul , elsokent , kategoriateremtoen a meriva ?<br />
<br />
az nem kategoriateremtes ha csinalok a 41-es es a 42-es cipo koze egy draga 41.75-ost tiz evvel kesobb :)
https://automeo.blog.hu/2010/01/28/a_nagy_opel_svindli/full_commentlist/1#c10247361
Válasz erre: A nagy Opel svindli
2010-06-22T21:52:05+02:00
2010-06-22T21:52:05+02:00
Venus
http://blog.hu/user/311767
Két észrevételem van.<br />
Jó magyar parkolóhely és melléparkolási szokás esetén, ha 30 cm-re melléd áll valaki soha nem ülteted be a gyereket hátra.<br />
A másik, ajtónyitásos balesetek, óvatlan nyitás láb kirak (kezd kiszállni) hátulról másik autó az ajtót eltalálja. Inkább nem akarom tudni, mi lesz ezzel a lábbal. Hagyományos ajtónál, csak az ajtó van oda, kivéve persze, ha az érkező másik autó érintőre veszi azt, amelyikből szállnak ki, de ez nem túl gyakori...