A Toyota a beragadó, gyilkos gázpedál utáni negatív hangok után nagyobb sebességre kapcsolt. Elhatározták, ezek után nem terveznek arcba ásítós személyautókat, kell az arculat frissítés, hogy újra elérjék az évi tizen-huszon-millió eladott autó számát! Talán még az Auris nevet is kukázzák, sosem lehet tudni...
Most is nagyot akartak gurítani a prémium (nem luxus!) márkájuk új modelljével, a Lexus LS CC-vel. Nem, nem Coupe Cabriolet, hanem csak simán CC, ahogy a Passat CC-nek sem lehet nyitni a tetejét - ha már összefüggést kell keresni a távol-keleti Copy-Paste kapcsolatok közt, akkor ide érdemes vissza kanyarodni. Igaz, a VW négyajtós, a Lexus csak kettő. Vagy három, ez most lényegtelen.
Itt a csodálatos, élekkel szabdalt, gyalogosbarátnak nem nevezhető, leesett állú harca orr a lényeg! Vajon hová képzelték el a japán mérnökök elhelyezni a rendszámtáblát?
Játék!
Válaszd ki, hol lenne a legjobb helye a közlekedésrendészeti azonosítónak!
Stílusosan szlovák rendszámot képzeljünk oda, hisz nagy valószínűséggel a regadó-elkerülés végett ilyen típusú rendszámokkal láthatjuk a legtöbbet:
a.,

b.,

c.,

d.

És végül egy ajánló a tuning mestereknek! Egy kis ültetés, és akár a FőkeFe vezérigazgatójának autójaként, mint egy kukás lapát, az útközben talált alumínium dobozokat is begyűjtheti...
Csodálatos, mennyire sokoldalú a forma.